Dou Genjin is een Chinees product dat zeer effectief werkt tegen ACNE / (jeugd-)puisten.
De crème is geheel natuurlijk en bestaat uit meer dan 40 planten waaronder het krachtige Gingseng.
Zichtbaar resultaat na enkele dagen!
Voor de duidelijkheid:
Het is een 'behandelende crème' voor mensen die al puisten hebben, niet een wash ter preventie.
Zelf heb ik het ook gebruikt op aanraden van mijn vriendin (zij is Chinese). Het werkt niet alleen heel effectief maar ook heel snel. Na 3 dagen is resultaat zeer zichtbaar, soms al meteen na 1 dag. Het stinkt een beetje maar de huid neemt het snel op, persoonlijk gebruikte ik het maar eens per dag voordat ik naar bed ging.
Het werkt echt bijzonder goed en kan voor veel mensen een uitkomst zijn. Daarnaast is het geheel natuurlijk, werkt zeer effectief en bijzonder snel. Dou Genjin laat eveneens geen litteken op de plek van het puistje achter en het kan oude littekens doen vervagen/laten verdwijnen.
Onder Chinese mensen die in Nederland verblijven is het al een zeer gewild product maar onder Nederlanders is het nog vrij onbekent.
Neem gerust contact met me op voor meer informatie!
DouGenjin.L.Heskes@gmail.com