Forum Index > Acne 
Ga naar discussie: VorigeVolgende

Iets wat wel helpt!
Gepost door: sannamander (IP gelogd)
Datum: January 7, 2008 12:45PM
Hallo,
Ik ben inmiddels 24 en heb al van mijn 13e last van acne. Zoals de meeste van jullie heb ik ook alles maar dan ook alles geprobeerd. O.a. dure en goedkope producten (Neoderma, Vichy, Clarins etc etc), Antibiotica, de diana 35 pil, homeopathische middeltjes, schoonheidsbehandelingen). Maar niks hielp of mijn acne werd zelfs erger. Het lastige aan mijn acne is/was dat ik een droge huid heb en producten tegen acne drogen vaak de huid uit.
Maar nu heb ik een productlijn gevonden dat best goed helpt. Ongeveer 50% van mn acne is weg en mn huis is zacht!
Deze productlijn is van Paula Begoun (Amerikaanse Dermatoloog) en is te bestellen via internet.
[www.paulaschoice-eu.com]
Ik hoop dat ik bij deze jullie allemaal een beetje help want ik weet hoe het is om acne te hebben. Even voor de duidelijkheid dit is geen reclame ofzo!
Succes!
Liefs Sanna
Re: Iets wat wel helpt!
Gepost door: Irisje (IP gelogd)
Datum: March 5, 2009 01:10PM
Voedingsadvies tegen acné
Voedingsproducten met een hoge glycemische index (die het suikergehalte in het bloed snel doen stijgen) zoals wit brood en aardappelen, hebben een negatieve invloed op acne. Voedingswaren met een lage glycemische index (die de bloedsuiker geleidelijk verhogen), zoals granen en bonen, zouden daarentegen een gunstig effect hebben. Dat blijkt uit een Australisch onderzoek bij 43 mannen tussen 15 en 25 jaar die gedurende 12 weken een normaal dieet of een dieet met 45% koolhydraten met een lage glycemische index (American Journal of Clinical Nutrition, juli 2007). In de groep die het tweede dieet volgde, werd een gevoelige verbetering vand e acnesymptomen vastgesteld (naast een vermindering van lichaamsgewicht en een verhoging van de insuline-gevoeligheid. Jezus houdt van jou
Re: Iets wat wel helpt!
Gepost door: Oxygen (IP gelogd)
Datum: May 21, 2009 04:43PM
Dou Genjin is een Chinees product dat zeer effectief werkt tegen ACNE / (jeugd-)puisten.
De crème is geheel natuurlijk en bestaat uit meer dan 40 planten waaronder het krachtige Gingseng.
Zichtbaar resultaat na enkele dagen!

Voor de duidelijkheid:
Het is een 'behandelende crème' voor mensen die al puisten hebben, niet een wash ter preventie.

Zelf heb ik het ook gebruikt op aanraden van mijn vriendin (zij is Chinese). Het werkt niet alleen heel effectief maar ook heel snel. Na 3 dagen is resultaat zeer zichtbaar, soms al meteen na 1 dag. Het stinkt een beetje maar de huid neemt het snel op, persoonlijk gebruikte ik het maar eens per dag voordat ik naar bed ging.

Het werkt echt bijzonder goed en kan voor veel mensen een uitkomst zijn. Daarnaast is het geheel natuurlijk, werkt zeer effectief en bijzonder snel. Dou Genjin laat eveneens geen litteken op de plek van het puistje achter en het kan oude littekens doen vervagen/laten verdwijnen.

Onder Chinese mensen die in Nederland verblijven is het al een zeer gewild product maar onder Nederlanders is het nog vrij onbekent.

Neem gerust contact met me op voor meer informatie!
DouGenjin.L.Heskes@gmail.com

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om je gratis aan te melden voor het forum.
Ga naar: