Forum Index > Acne 
Ga naar discussie: VorigeVolgende

Ga naar pagina:  Vorige12
Huidige pagina:2 van 2
Re: ten einde raad..
Gepost door: Irisje (IP gelogd)
Datum: February 25, 2009 10:56AM
Jezus houdt heel veel van jou. Hij is voor jou gestorven aan het kruis omdat Hij zoveel van jou houdt. Uit pure liefde voor jou heeft de Zoon van God dat gedaan. veel liefs
Gepost door: Susan (IP gelogd)
Datum: March 2, 2009 03:53PM
Hoi Rox, allemaal,

Ik vind het toch vreselijk om te lezen wat voor zalfjes, medicijnen, en spullen mensen gebruiken om van acne af te komen. Ik was ook radeloos en sinds een paar maanden ben ik via via teruggekomen met een praktijk in Amersfoort, daar hebben ze me van mijn acne geholpen. Geen rare medicijnen meer, zalfjes of mooi verhalen. Gewoon goede behandeling, die soms door de verzekering worden vergoed. Ze vertellen precies waar er voor staat en wat wel of niet mogelijk is. Ik voel me nu super, mijn zelfvertrouwen heb ik terug gevonden.

Neem een kijkje of hun website www.pilarschoice.nl en kijk goed naar de foto's van acne voor en na.

Veel succ6s,

Susan
Gepost door: Irisje (IP gelogd)
Datum: March 5, 2009 01:08PM
Voedingsadvies tegen acné
Voedingsproducten met een hoge glycemische index (die het suikergehalte in het bloed snel doen stijgen) zoals wit brood en aardappelen, hebben een negatieve invloed op acne. Voedingswaren met een lage glycemische index (die de bloedsuiker geleidelijk verhogen), zoals granen en bonen, zouden daarentegen een gunstig effect hebben. Dat blijkt uit een Australisch onderzoek bij 43 mannen tussen 15 en 25 jaar die gedurende 12 weken een normaal dieet of een dieet met 45% koolhydraten met een lage glycemische index (American Journal of Clinical Nutrition, juli 2007). In de groep die het tweede dieet volgde, werd een gevoelige verbetering vand e acnesymptomen vastgesteld (naast een vermindering van lichaamsgewicht en een verhoging van de insuline-gevoeligheid. Jezus houdt van jou
Gepost door: Oxygen (IP gelogd)
Datum: May 21, 2009 04:44PM
Dou Genjin is een Chinees product dat zeer effectief werkt tegen ACNE / (jeugd-)puisten.
De crème is geheel natuurlijk en bestaat uit meer dan 40 planten waaronder het krachtige Gingseng.
Zichtbaar resultaat na enkele dagen!

Voor de duidelijkheid:
Het is een 'behandelende crème' voor mensen die al puisten hebben, niet een wash ter preventie.

Zelf heb ik het ook gebruikt op aanraden van mijn vriendin (zij is Chinese). Het werkt niet alleen heel effectief maar ook heel snel. Na 3 dagen is resultaat zeer zichtbaar, soms al meteen na 1 dag. Het stinkt een beetje maar de huid neemt het snel op, persoonlijk gebruikte ik het maar eens per dag voordat ik naar bed ging.

Het werkt echt bijzonder goed en kan voor veel mensen een uitkomst zijn. Daarnaast is het geheel natuurlijk, werkt zeer effectief en bijzonder snel. Dou Genjin laat eveneens geen litteken op de plek van het puistje achter en het kan oude littekens doen vervagen/laten verdwijnen.

Onder Chinese mensen die in Nederland verblijven is het al een zeer gewild product maar onder Nederlanders is het nog vrij onbekent.

Neem gerust contact met me op voor meer informatie!
DouGenjin.L.Heskes@gmail.com
Ga naar pagina:  Vorige12
Huidige pagina:2 van 2

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om je gratis aan te melden voor het forum.
Ga naar: