Forum Index > Acne 
Ga naar discussie: VorigeVolgende

acne door verzadigde vetten...
Gepost door: bart (IP gelogd)
Datum: April 8, 2008 09:16AM
goeden dag mensen,

Het zij zo dat ik van verzadigde vetten acne krijg. Als ik maar iets van friet, hamburger, kaas, chips, pizza enz. eet dan krijg ik als reactie daarop acne. Om die reden eet ik het ook niet, maar goed ik zou het ooit wel weer een x willen gaan eten...

De huisarts zegt dat dit een mooi excuus is om dat niet te eten, daar heb ik ook niets aan....
mijn vriendin zegt dat ik het gewoon meer moet eten dan went mn lichaam er aan... maar dan sta ik helemaal onder dus dat vertik ik.

misschien weten jullie wat ik er wel aan moet doen

alvast bedankt!

Bart
Re: acne door verzadigde vetten...
Gepost door: Berts (IP gelogd)
Datum: April 11, 2008 05:09PM
Volgens de boeken heeft het eten van friet, pizza, chips etc etc niks te maken met het krijgen van puistjes. Maar ik het zelf ook het gevoel dat ik puistjes krijg na het eten van de eerdergenoemde producten. Ook met alcohol heb ik dit gevoel: [forum.dehuid.com]

Misschien krijg je de puistjes wel omdat je denkt dat je ze gaat krijgen door dat eten.

Ik heb een week lang elke ochtend met mijn gezicht in de warme stralen van de douche gestaan. Dit zou volgens velen moeten helpen maar het had geen effect bij me. Het blijft vervelend die acne.

Mvg,

Berts
Gepost door: bart (IP gelogd)
Datum: April 11, 2008 05:51PM
ja fuk de boeken, als ik ook maar een paar happen friet ofzo neem dan heb ik acne... das mooi kut
Gepost door: Berts (IP gelogd)
Datum: April 14, 2008 03:14PM
Je laatste reactie is wel erg puberaal. Misschien krijg je meer reacties als je de manier van posten wat veranderd.

Mvg,

Berts

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om je gratis aan te melden voor het forum.
Ga naar: